10. 5. 2012

Salvatore Ferragamo Attimo

Dnes sa Vám pochválim mojím novým kúskom v kozmetickej taštičke, ktorým je parfém Salvatore Ferragamo Attimo. Parfém patrí do rodiny kvetinových drevitých vôní a môžete si ho kúpiť v rôznych variantoch, čo sa týka objemu. Kvetinová rodina vôní je vo všeobecnosti najväčšia a najobľúbenejšia skupia vôní. Hlavu Attima tvorí japonská hruška a kumkvát, srdce tvorí lotosový kvet, gardénia, pluméria a pivónia a základ tejto vône tvorí pižmo, céder a pačuli.
Dosť bolo oficiálnych charakteristík, teraz nasledujú tie odo mňa. Táto vôňa ma očarila na prvé ovoňanie. Možno povedať, že patrí medzi ťažšie vône, avšak pôsobí veľmi luxusne, má v sebe niečo elegantné a najmä vydrží veľmi dlho. Neodporúčam ju na bežný, horúci letný deň, ale na večer je ako stvorená. Nepochybujem, že sa budete, aj vďaka tejto výraznej a zmyselnej kvetinovej vôni, cítiť ako kráľovné a za šedú myšku rozhodne nebudete. Zájdite do parfumérie a jednoducho ovoňajte ;)



TU si môžete pozrieť oficiálnu video reklamu.

Pre Vás, Barbora

1 komentár:

  1. ja si tak nejako robím obraz o vôni už podľa jej farby :) žlto-zlaté vône sú naozaj ťažšie, ale príjemné, nie presladené ani korenisté ako "červené" vône. myslím, že by som ju veľmi rada šla ovoňať :)

    OdpovedaťOdstrániť