14. 5. 2012

Pierkované čelenky

Cez víkend som bola trošku nakupovať a priniesla som si domov novú vychytávku :) O tom, že pierkované náušnice sú trendy sme Vám už písali, a keďže tento nový trend ma skutočne dostal, doplnila som si moju poličku s doplnkami o krásnu pierkovanú čelenku, ktorú Vám aj čoskoro s Megi nafotím.
Na základe reakcií z môjho okolia môžem povedať, že pierka Vás buď absolútne dostanú a budete chcieť ďalšie a ďalšie, alebo naopak, mnohí tieto doplnky považujú za nevkusné. Ja, si však myslím, že cez leto je v móde dovolené oveľa viac, a každá z nás sa snaží, viac ako inokedy, byť krásna a originálna. Niečo podobné si nemyslím len ja, ale aj mnohé celebritné slečny :)

Jessica Alba (po prvé)
Jessica Alba (po druhé)
Jessica Lowndes
Drew Barrymore
Nina Dobrev

Príklad toho, že aj v tomto prípade platí heslo: Všetkého veľa škodí :)
Natasha Bedingfield

 Pre Vás, Barbora

5 komentárov:

  1. Souhlasím, parádní trend, miluju peříčka a zrovna včera jsem koukala na jeden peříčkový náhrdelník, parádní!
    Hezký post ;))

    http://theblondetime.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. naozaj je to zaujímavý doplnok, ale neviem, či by som sa odvážila ho nosiť :) ale inač natasha to úplne "zabila" :D

    http://beauty-around-us.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fortina ešte som si ju zatiaľ nestihla nikam dať, takže Ti nemôžem napísať aké boli reakcie, ale neviem sa dočkať. Samozrejme, že to nie je doplnok na bežný deň. Dám si to skôr večer do ulíc ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty decentní jsou úžasné. S peřím vlastním jen jednu - takovou na široké gumě. Je z HM, myslím. Černé peří s tmavě zelenými odlesky. Kde jsi koupila tu svou? Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veronika, tá Tvoja čelenka musí byť krásna. Ja už chcem dávno niečo s čiernymi pierkami. Ja som moju kúpila v Orsay a je dosť pestrofarebná :D

    OdpovedaťOdstrániť