17. 5. 2012

Moje obľúbené make-upy

Dnes Vám predstavím moje dva obľúbené make-upy, na ktoré nedám dopustiť, aj keď som ich už vyskúšala desiatky. Prečo zrovna dva? Jeden používam v letných mesiacoch a druhý v zimných. Dúfam, že Vás inšpirujem a s mojou radou budete spokojné ;) Poďme sa na ne pozrieť.

Ako prvý Vám predstavím môj zimný make-up, ktorým je Komfortný krémový make-up od Yves Rocher. Tento make-up je pre mňa na zimu ako stvorený, keďže moja pokožka má tendenciu byť suchá až napnutá. Vďaka dobrému hydratačnému podkladovému krému a tomuto malému zázraku je moja pleť po celý deň jemná a nepodráždená. Má totiž bohatú textúru a navyše vysokú kryciu schopnosť, ktorá je na zimu tiež veľkou výhodou, keďže pleť v tomto ročnom období pôsobí bez farby a sviežosti. Jeho bežná cena je 14,20€. 

Druhým expertom je make-up Dream Satin Liquid od Maybelline. Na rozdiel od zimných mesiacov, v lete má moja pleť tendenciu byť mastná, aj po tom, čo si ju ráno dôkladne vyčistím. Dream Satin Liquid má však veľmi vzdušnú a ľahkú textúru, takže pleť vôbec nezaťažuje a ani po celom dni, nemám pocit mastnej pleti. Má síce menšiu kryciu schopnosť, ale to mi na ňom vyhovuje, keďže cez leto mám pleť pekne opálenú a mám radosť, keď bronz môžem ukazovať svetu ;) Jeho cena je približne 9,00 €.
Pre Vás, Barbora

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára