21. 5. 2012

Cannes 2012

Ako určite viete, Cannes je v súčasnosti hlavným mestom filmu, keďže od 16. mája do 27. mája tu prebieha filmový festival. Ide o 65. ročník tejto svetovej udalosti a ja som sledovala predovšetkým otvárací ceremoniál, keďže som sa nemohla dočkať, v akých róbach sa ukážu celebritné slečny. A tu je výsledok. Vybrala som päť, podľa mňa, najkrajších rób.
Naomi Watts sa na premiére filmu Madagaskar 3 predviedla v púdrových vyšívaných šatách z dielne Marchesa z kolekcie jeseň/zima 2012-13. Bola jasným dôkazom toho, že ošiaľ púdrových tónov v móde ešte zďaleka nekončí.
Naomi Watts

Diane Kruger, ktorá je súčasťou hlavnej poroty, prišla na otvárací ceremoniál v asymetrických šatách od Giambattistu Valli a bola jasným dôkazom toho, že mentolová farba je momentálne mimoriadne trendy. Vďaka asymetrickému rukávu a vzdušnému jemnému materiálu pôsobila ako víla a túto úlohu si zjavne užívala.
Diane Kruger

Jessica Chastain si na premiéru filmu Madagaskar 3 obliekla snehobiele strapcové šaty Armani Privé a potvrdila trend bielej, ktorý jasne kraľoval na tohtoročných Oscaroch 2012
Jessica Chastain

Freida Pinto, ktorá sa preslávila vo filme Milionár z chatrče, sa predviedla v dievčenských šatách, ktorých tvorcom je Michael Angel. V tejto svetloružovej róbe s trblietavým farebným vrškom pôsobila nežne a sviežo a celý outfit mala zvýraznený striebornými sandálikmi na platforme Louis Vuitton.
Freida Pinto

Lana Del Rey zažiarila na slávnostnom zahájení Cannes v čiernej róbe z kolekcie Alberta Ferrettiho jeseň/zima 2012-13 a šperkoch Chopard. Lana pôsobila veľmi elegantne, a tak ako ona, aj ja považujem čiernu za najkrajšiu farbu večerných a akýchkoľvek slávnostných šiat. Podľa mnohých je to konzervatívna farba, ale Lana tento predsudok obišla a zvolila asymetrický zaujímavý výstrih.
Lana Del Rey
Pre Vás, Barbora



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára